

a true brand
reflects its owner
Brainstorm positionering & identiteit

In deze brainstorm-sessie spar ik met jou of je team over positionering, uitstraling, concept of esthetische richting. We werken intuïtief maar doelgericht, met ruimte voor creativiteit én focus op resultaat.
Het doel: nieuwe inspiratie en inzichten, een helder visueel beeld of richting, en praktische ideeën waarmee je direct verder kunt. Een frisse blik van buitenaf helpt om scherp te blijven, patronen te doorbreken en je merk of project naar een hoger niveau te tillen.
Duur 2-3 uur per sessie
Compleet conceptboek / brandboek

Een sterk merk begint bij een helder concept.
Hoe of waarmee geef je richting aan alles wat je doet en communiceert?
Samen ontwikkelen we een fundament
dat klopt in verhaal, vorm en gevoel. We onderzoeken je visie, waarden en doelgroep, en vertalen die naar een duidelijke positionering, visuele identiteit en tone of voice.
Van strategie tot stijl, van kernboodschap tot beleving: ik help je om een merk te bouwen dat consequent, onderscheidend en betekenisvol is. Het resultaat is een samenhangend totaalconcept dat bij jou past; creatief, duurzaam in impact.
Duur 2 - 4 maanden of langer indien wenselijk of nodig
World of Ann interim

Soms is er behoefte aan tijdelijke versterking.
Iemand die meedenkt, richting geeft en de creatieve lijn bewaakt.
Als concept developer, art director en branding strategist ben ik op interim basis inzetbaar om teams te ondersteunen en projecten verder te brengen.
Ik denk strategisch mee over concept, positionering en merkbeleving, en zorg dat alle uitingen aansluiten bij de kern van jouw vraag of behoefte. Dat kan als tijdelijke vervanging, extra creatieve kracht of klankbord binnen het marketing- of communicatieteam.
Met een frisse blik van buitenaf breng ik focus, samenhang en inspiratie, zodat ideeën niet alleen mooi zijn, maar ook betekenisvol en effectief.
Duur afhankelijk van wens en behoefte
maximaal 20 uur per week
Productie en styling fotografie

Ik bewaak de visuele stijl en creatieve richting van een shoot, van concept tot uitvoering. Beeld bepaalt wie je bent, dus zorg ik dat fotografie naadloos aansluit bij de merkidentiteit, in kleur, stijl en uitstraling. Ook regel ik de praktische kant: planning, modellen, locatie, fotograaf en styling.
Duur ± 2 uur
Van idee naar een concept

In een intensieve sprint van 3 tot 4 brainstorm-sessies vertaal ik jouw visie naar een duidelijke identiteit en beleving die klopt op elk niveau.
Samen onderzoeken we wie je bent, wat je wilt uitstralen en welke wereld daarbij hoort. vanuit strategie, positionering, psychologie én esthetiek. Zo ontstaat een merkverhaal dat niet alleen goed voelt, maar ook strategisch sterk staat en visueel onderscheidend is.
Het resultaat: een identiteit met een duidelijke richting, herkenbare stijl en een stevige basis voor verdere groei.
Duur 2-3 uur per sessie
(of een strippenkaart van 4 sessies)
Wekelijkse check

Blijf scherp op je merk en concept. Als klankbord en creatieve sparringpartner denk ik mee met jouw marketing- of communicatieteam. Met een paar uur per week houd ik de lijn vast, bewaak ik de identiteit en zorg ik dat alle uitingen blijven aansluiten bij het oorspronkelijke concept.
Zo blijft de essentie van je merk zichtbaar en sterk, in alles wat de deur uitgaat.
Duur wekelijks 1 tot 4 uur
Workshop identiteit

Ik geloof dat echte creativiteit begint bij verbinding met jezelf, met het materiaal en met het verhaal dat je wilt vertellen.
Tijdens deze workshops werken we met collage of mixed media, en creëren we vanuit intuïtie en gevoel. We verbinden dit met thema’s als identiteit, persona’s en sfeer, zodat elke deelnemer werkt vanuit zijn of haar eigen verhaal.
Het resultaat is altijd persoonlijk, authentiek en van betekenis. Dit creatieve proces kan inzicht geven in wie je bent, wat je wilt uitstralen of waar je naar toe wilt.
Duur ± 2 uur